داوید ویا: در مورد اختلاف من و مسی بزرگنمایی شد
♥our love leo & david♥
♥لیونل مسی♥داوید ویا♥

داوید ویا: در مورد اختلاف من و مسی بزرگنمایی شد

 

در چند دیدار بارسا در نیم فصل اول، دیده شد که مسی به خاطر از دست رفتن موقعیت ها، بر سر ویا فریاد کشید

سایت گل- داوید ویا، مهاجم بارسا، تاکید کرد که رابطه حرفه ای خوبی با لیونل مسی، هم تیمی آرژانتینی اش دارد.

در چند دیدار بارسا در نیم فصل اول، دیده شد که مسی به خاطر از دست رفتن موقعیت ها، بر سر ویا فریاد کشید اما این ملی پوش اسپانیایی تاکید کرد که اختلاف آنها به اندازه ای که رسانه ها بازتاب دادند، نبوده است.

ویا در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من رابطه خوبی با مسی دارم. ما همه آنها بحث ها را پشت سر گذاشته ایم. اتفاقاتی که رخ داد، برای مسابقات فوتبال عادی است. خیلی ها ترجیح می دهند با ذره بین به ما نگاه کنند."

در چند دیدار اخیر بارسا، خوشحالی های ویا و مسی نشان داد که آنها اختلافات را کنار گذاشته اند

او همچنین در مورد شایعه جدایی اش از بارسا و پیوستن به آرسنال در فصل آینده، گفت:" در حال حاضر از شرایطم راضی هستم. من با بارسا قرارداد دارم و هم باشگاه و هم هواداران از کیفیت من آگاه هستند. در پایان فصل برای هرگونه مذاکره ای وقت خواهد بود."

ویا معتقد است که بارسا برای پشت سر گذاشتن بایرن و رسیدن به فینال چمپیونزلیگ، باید بهترین بازی هایش را به نمایش بگذارد.

" همه ما باید بهتر کار کنیم. باید نمایش بهتری داشته باشیم تا بتوانیم بایرن را شکست بدهیم. ما از قدرت آنها آگاه هستیم و تلاش می کنیم تا از نقاط ضعف شان استفاده کنیم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 31 فروردين 1392برچسب:, | 22:27 | nika messi |